Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím online obchodu dostupného na internetové adrese https://www.slevy365.cz/ od společnosti REISA TRADE s.r.o., IČO: 29384192, se sídlem Švabinského 1700/4, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava (dále jako „Prodávající“).

Kontaktní údaje prodávajícího
email: [email protected]
telefon: +420 606850310
adresa pro doručování: Švabinského 1700/4, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava

Reklamační protokol ke stažení ZDE
Protokol k Odstoupení od kupní smlouvy ZDE

1. Za jaké vady zboží odpovídáme?

1.1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady, tj. že:

  • odpovídá ujednanému popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
  • je vhodné k účelu, pro který ho kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil;
  • je dodáno s ujednaným příslušenstvím, včetně návodu k použití, montáži nebo instalaci.

1.2. Prodávající dále odpovídá za to, že zboží:

  • je vhodné k účelu, ke kterému se věc obvykle používá, s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy a technické normy;
  • má množství, jakost a další vlastnosti, včetně životnosti a bezpečnosti, odpovídající obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat;
  • je dodáno s příslušenstvím a pokyny k použití, které kupující může očekávat;
  • odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, kterou prodávající poskytl před uzavřením smlouvy.

1.3. Za vadu nelze považovat rozdílnost odstínů barev mezi skutečností a zobrazením na elektronických zařízeních. Pokud zboží neodpovídá představě kupujícího, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

1.4. Projeví-li se vada do 12 měsíců od převzetí, předpokládá se, že zboží bylo vadné již při převzetí.

2. V jaké době můžete vadu vytknout?

2.1. U nepoužitého spotřebního zboží může kupující vytknout vadu, která se projeví do 24 měsíců od převzetí, pokud není stanovena delší lhůta. U použitého zboží lze vadu vytknout do 12 měsíců.

2.2. Pokud je u zboží uvedena doba minimální trvanlivosti nebo lhůta k použití, záruční doba platí do tohoto data.

2.3. Při výměně nebo opravě zboží neběží nová záruční doba, ale prodlužuje se o dobu, po kterou kupující nemohl zboží užívat.

3. Jaká práva z vadného plnění máte?

3.1. Kupující má právo na opravu, výměnu, slevu nebo odstoupení od smlouvy podle závažnosti vady.

3.2. Právo na výměnu může být uplatněno, pokud odstranění vady opravou není možné nebo je příliš nákladné.

3.3. Právo na opravu lze uplatnit, pokud je zboží možné opravit. Pokud oprava není možná nebo je nepřiměřeně nákladná, bude kupující informován a nabídnuta jiná možnost.

3.4. Právo na slevu lze uplatnit, pokud vadu nelze odstranit v přiměřené době nebo pokud opakovaně dochází k vadám po opravách.

3.5. Právo na odstoupení od smlouvy může kupující uplatnit, pokud:

  • Prodávající vadu neodstraní v přiměřené době;
  • zboží nelze kvůli vadě řádně užívat;
  • se vada vyskytne opakovaně i po opravě;
  • je porušení smlouvy podstatné.

3.6. Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud je vada nevýznamná.

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

4.1. Práva z vadného plnění nelze uplatnit, pokud:

  • kupující vadu způsobil sám;
  • vada vznikla po převzetí;
  • uplynula záruční doba.

4.2. Záruka se dále nevztahuje na opotřebení zboží způsobené běžným užíváním.

5. Jak postupovat při reklamaci?

5.1. Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

5.2. Reklamaci přijímáme v sídle společnosti.

5.3. Přiložit doklad o koupi (fakturu) a popis vady.

5.4. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.

5.5. Pokud zvolíte právo, které nelze z objektivních důvodů splnit, budeme vás informovat a nabídneme jinou možnost.

Tento Reklamační řád je platný od 1.10.2024.

0
    0
    Váš košík
    Vás košík je prázdnýZpět do obchodu